حمله مسلحانه به فروشنده برنج
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حمله مسلحانه به فروشنده برنج
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
سارق مسلح پس از سرقت 2 تن محموله برنج، فروشنده را با شليك گلوله زخمي كرد و قصد فرار داشت كه با هوشياري مردم در فرديس كرج دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهر كرج تماس گرفت و از وقوع درگيري مسلحانه در محله فرديس خبر داد.

در پي اين تماس، ماموران آگاهي استان تهران با حضور در اين محل متوجه شدند يك دزد مسلح، مردي را با شليك گلوله زخمي كرده و هنگام فرار از سوي اهالي محل خلع سلاح و دستگير شده ولي همدستش فرار كرده است. ماموران مرد زخمي را به مركز درماني و متهم را به پليس آگاهي انتقال دادند. سارق بازداشت شده كه يك قبضه سلاح از وي كشف شد، در بازجويي به بيان اظهارات متناقضي پرداخت.

نجات مرد زخمي در بيمارستان

ماموران با حضور در بيمارستان به تحقيق از مرد مجروح ـ كه با تلاش پزشكان بهبود يافته بود ـ پرداختند كه معلوم شد متهم بازداشت شده و همدستش به بهانه خريد برنج او را از شمال كشور به كرج كشانده و پس از سرقت 2 تن برنج، وي را با شليك گلوله مجروح كرده‌اند.

دزد مسلح نيز در بازجويي‌هاي پليسي اعتراف كرد با همدستي يكي از دوستانش به قصد سرقت محموله برنج، به‌مرد فروشنده حمله‌ور شده است.

اعتراف دزد مسلح

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: من و همدستم از برنج فروشان سرقت مي‌كرديم. چند روز پيش نيز به يكي از شهرهاي شمالي رفتيم و در جستجوي يك برنج‌فروش پولدار بوديم.

متهم به سرقت يادآور شد: پس از شناسايي يك برنج‌فروش او را به بهانه خريد برنج فريب داده و از او خواستيم 2 تن برنج را برايمان به كرج منتقل و پولش را دريافت كند.

سارق مسلح اضافه كرد: مرد فروشنده پس از تحويل محموله برنج، پولش را خواست كه يك فقره چك به او نشان دادم ولي فروشنده پول نقد مي‌خواست؛بنابر اين از او خواستم به بانك برويم تا پولش را پرداخت كنم.

سوءقصد به جان فروشنده

متهم يادآور شد: فروشنده همراه من راه افتاد. من نيز با تهديد سلاح او را به كوچه‌اي بن‌بست منتقل و پول و گوشي تلفن همراهش را سرقت كردم كه داد و فرياد به راه انداخت من هم 2 گلوله به او شليك كردم.

متهم افزود: در همين موقع قصد فرار داشتم كه چند نفر راهم را سد كرده و با خلع سلاح، مانع فرارم شدند ولي همدستم محموله برنج را سرقت و با خودرو محل را ترك كرد.

كشف محموله برنج دزدي

ماموران با اطلاعاتي كه از متهم به دست آوردند، به محلي كه قرار بود محموله برنج انتقال يابد، اعزام و متوجه شدند از سارق فراري خبري نيست و فقط محموله برنج سرقتي را در انبار متروكه كشف كردند.

بنابر اين گزارش، سارق مسلح با قرار قانوني از سوي بازپرس صمدي، رئيس شعبه دوم دادسراي جنايي كرج روانه بازداشتگاه پليس شد.

ماموران، همدست فراري متهم را نيز روز گذشته در يكي از محله‌هاي كرج دستگير كردند.

متهم با انتقال به مركز پليس در بازجويي به همكاري با همدستش در سرقت 2 تن محموله برنج اعتراف كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: